اگر...

دردودل

حرف هايي ناگفته از عمق وجود

اگر من بزرگ نمی شدم،مادربزرگ هنوز زنده بود!

اگر من بزرگ نمی شدم،موهای مادرم سفید نمی شد!

اگر من بزرگ نمی شدم،پدربزرگ در ایوان خانه باز می خندید!

اگر من بزرگ نمی شدم،تنهایی معنایش همان تنهایی در اتاقم بود!

اگر من بزرگ نمی شدم،غروب جمعه برایم دلگیر نبود!

اگر من بزرگ نمی شدم،تنها دلیل گریه ام هنوز نداشتن عروسکی بود!

ای کاش من همیشه کودک می ماندم...

چقدر گران تمام شد بزرگ شدن من!!!



نظرات شما عزیزان:

نگین
ساعت13:00---8 دی 1392
وبلاگ خوبی داری حرف نداره اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن مررررررر30
پاسخ: سلام!ممنون عزیزم! ااگر مایلی تباذل لینک کنی می تونی این کار رو به صورت اتوماتیک انجام بدی!فقط کافیه ابتدا وبلاگ من رو با عنوان تبسم وبا ادرسwww.tabasum.loxblog.comدر وبلاگت ثبت کنی وسپس در قسمت تبادل لینک اتوماتیک وبلاگ خودت رو ثبت کنی! درضمن ادرس وبی که برام گذاشتی باز نمیشه!لطفا چکش کن! ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 8 دی 1392برچسب:,ساعت12:49توسط عاشق | |