A0:  پیامک

دردودل

حرف هايي ناگفته از عمق وجود

اگر قصد ماندگــــــاری ندارید یادگـــــاری هم نگذارید

***

خسته ام! نه اینکه کوه کنده باشم نه …! دل کنــــــــده ام!

***

صبر کن سهراب! آری… تو راست می گویی آسمان مال من است پنجره،فکر،هوا،عشق،زمین،مالِ من است! اما سهراب تو قضاوت کن، بر دل سنگ زمین جای من است؟! من نمی دانم که چرا این مردم، دانه های دلشان پیدا نیست… صبر کن سهراب! قایقت جا دارد؟ من هم از همهمه ی داغ زمین بیزارم

***

رسم زمانه است اگر نرم باشی تو را له میکنند اگر خشک باشی تو را میشکنند . . .

***

بـزرگ که میشــــوی ؛ غصـه هایت زودتـر از خـودت قـد می کشــند ، درد هـایت نــیز ! غــافل از آنکه لبخــندهـایت را ، در آلبــوم کـودکــی ات جــا گــذاشتــی

***

(بیتوته)

 



نظرات شما عزیزان:

عليرضا
ساعت16:56---9 آذر 1392
سلام.ولاگ زيبا و نوشته هاي زيبايي داري
اگه وقت كردي بمنم ي سري زن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 4 آذر 1392برچسب:,ساعت22:17توسط عاشق | |